První letošní

27. 3. 2010

25.4. čtvrtek, je krásně teplo.

Konečně opravdu teplo a tak jsem napumpoval po zimě kolo a vyrazil po sídlišti s novou taškou na řidítkách (AUKRO). A kupodivu to šlo a tak jsem to vzal do Bohnic a dolů k Vltavě. Tam tradiční pivko u přívozu a pak kolem ZOO na metro a domů.
Cca 15  km, bolí zadek a lokty.

26.3.2010. Pátek, znovu krásně

Vyjíždím poo směr Předboj, ale měním cíl. Jedu opět k Vltavě, jinou cestou. Zezadu ZOO, žirafy, antilopy atd. Pak celou cyklostezku (jen tu asfaltovanou) a zpátky až na Libeňský most a na metro. Moc pěkné, jen bolest  zadku nesnesitelná - zítra nikam i kdyby bylo opět krásně.

8.4.2010 Čtvrtek, krásně teplo, v Praze

Tak jsem konečně opět vyjel a odvážil se dál a těžší trasu. Jel jsem z Ďáblic do Čakovic a pak Horoměřice, Líbeznice, Bášť, Předboj. Tam pivko na sluníčku pod deštníkem - pohoda a 15 km v nohách. Zpět těžší trasa. Kojetín, Čakovičky, Nová ves, Horoměřice a přes staré Ďáblice domů. Celkem přes 40 km a pár pěkných a dlouhých kopců. Ověřeno na cyklotrasách. A ono to šlo - hurá. A ani zadek už tolik nebolel. Vypadá to, že se i letos nakonec rozjedu.

Víkend 23. - 25. 4. Bromova Lhota - chalupa

Přes všechen fofr a práce na zahradě, zbyl čas i na projížďku. Tentokrát jsem měl za kolegu vnuka mého bratra - necelých 6 let. Měl fungl nové kolo a tak jsme to jeli vyzkoušet.

Trasa: Lhota, hájovna, Radostovice, Dolní Město, lom Březek, památky vytesané do skal v lomech, Lipnice, hospoda, pivo a limonáda, a pak z kopce dolů a domů. 15 km. Bylo to pěkně, leč udržet dítě na pravé straně cesty, dirigovat kdy a jak má přehodit nebylo jednoduché.

Zde je odkaz na fotky:

www.krupia.estranky.cz/fotoalbum/mistni-zajimavosti/mistni-zajimavosti

27.4. Úterý - Honzík má nové kolo a táta taky. Krom toho jsme konečně koupili přilby.

A tak jsme to hned museli vyzkoušet. Z Karlína podél Vltavy, v Troji na druhou stranu přes most do Stromovky, pak dál přes Bubeneč až pod Babu. Tam přívozem na druhý břeh, občerstvení pivem, limonádou a sušenkami. A zpátky kolem ZOO zpět domů. Moc pěkné, kolo jede výborně a přilbu kupodivu snáším - po chvíli jsem o ní ani nevěděl.. Ujeli jsme cca 20 km.

Pár fotek:

28.4. Středa

Tentokrát sám, ale trochu delší výlet. Nejprve bloudění při hledání lepší cesty z Ďáblic do Zdiba tak, aby nevedla po silnici. Nakonec jsem ji nenašel a tak holt po silnici. Objevím ji tak, že pojedu opačně - ze Zdib.

Dál jsem jel přes Klecany do Řeže a pak zpět podle Vltavy. Bylo krásně a tak i pivo bodlo na tradičním místě u přívozu. Potom už jen domů.

27.5. Čtvrtek

Plánovaný výlet podél Vltavy se Stránskými. S Alenou na kolech dolů k Bulovce, dolů k řece a po stezce až k metru Holešovice a pak k hale Sparty. Právě přijíždějí autem Milan a Jiřina. Jedeme Stromovkou do Bubenče a podél řeky až k přívozu. A začíná pršet. Přečkáme pod deštníkem a s kafíčkem a vyrážíme po druhém břehu dál. Trošku blátíčko, ale jde to a vše je fajn. V Klecánkách nějaký umělec má sochy z kmenů obrovských kanadských topolů a je to krásné - žel nikdo nemáme foťák. (šachové figury, krokodýl, lokomotiva, totem atd.)

Pokračujeme do Řeže,  tam mrkneme na atomoý výzkumák, na most přes řeku a jedeme zpět. Ještě pivko, párek v hospůdce u fotbalovho hřiště a pak opravdu cesta zpátky. A je krásně, cesty oschly, svítí slunce. Za ZOO přes most do Stromovky a na parkoviště. Rzloučení a spěcháme domů na Zlatou tretru v televizi. Stránských autem, my metrem.

Doma trochu problém se strašně zablácenými koly. Čistím je na chodbě a mamka pak čistí chodbu. Vše OK.